Retur produse
In cazul in care Cumparatorul decide sa se retraga din Contract, acesta trebuie sa completeze obligatoriu online formularul de retur. Anuntul privind returnarea produsului comandat se poate face prin:
- Formular Returnare - OBLIGATORIU
- Email: office@zoria.ro
- Telefon: 0799.245.033
Returul dumneavoastra va fi acceptat doar cu anumite conditii, iar termenul de retur este de 14 zile calendaristice de la primirea coletului conform Ordonantei de urgenta 34/2014 privind achizitionarea Produselor la distanta.
Cost Retur Gratuit prin intermediul retelei nationale de lockere EasyBox Sameday
Zoria ofera gratuit serviciul de retur la easybox astfel incat returnarea Produsului se poate face si prin intermediul retelei nationale de lockere EasyBox Sameday FARA RAMBURS, in cutia initiala, cu etichetele si alte materiale ce au insotit Produsul, intacte.
Incepand cu data de 1 ianuarie 2024 costul de transport pentru returnarea produsului va fi de 9.9 lei si va fi retinut din suma rambursata in contul clientului.
Prin accesarea link-ului de retur https://return.sameday.ro/zoria veti completa numarul comenzii in care ati primit Produsul, numele si prenumele dvs. impreuna cu adresa de email si numarul de telefon si veti alege locker-ul easybox Sameday unde doriti sa predati personal coletul. Pe email si prin sms veti primi un cod PIN/QR cu care veti putea deschide locker-ul ales unde veti lasa Produsul.
Conditii de retur ce trebuie indeplinite de Cumparator:
- Sa ne instiintati cu cel mult 14 zile calendaristice din
momentul primirii comenzii de intentia returului si sa livrati produsul catre
noi:
- Sa pregateasca coletul si sa ia legatura cu firma de
curierat pentru a-l inmana acesteia;
- Produsul returnat nu trebuie sa prezinte semne de deteriorare sau de purtare, iar ambalajul sa fie cel initial, impreuna cu toate materialele ce au insotit coletul, intacte;
Zoria.ro isi rezerva dreptul de a refuza sau redirectiona
coletul inapoi clientului, in cazul in care produsul nu indeplineste conditiile
returului;
Returnarea directa si fara alte costuri suplimentare de
transport pentru Cumparator se face doar la Produsele cu defect de fabricatie,
costul total al returului fiind suportat de Zoria.ro.
Cost retur
Atunci cand ne semnalati intentia de a face retur trebuie
mentionata si modalitatea.
Inlocuirea produsului cu oricare altul va fi considerat o livrare noua iar costurile transportului vor fi suportate de Zoria.ro.
Restituirea contravalorii produselor se efectueaza exclusiv in contul bancar specificat in Formular Returnare. Restituirea sumei se face in cel mai scurt timp posibil si poate dura de la cel putin 2 zile bancare pana la cel mult 14 zile calendaristice. Insa in functie de receptionarea coletului si verificare produsului, Zoria.ro va restitui contravaloare produsului in cel mai scurt timp posibil.
Costul de transport pentru returnarea produsului va fi suportat de catre client in totalitate daca acesta se trimite prin alta modalitate diferita de cea de mai sus.